Monavie Pulse dan Jantung

Wednesday, March 10, 2010

 Jus Monavie Pulse

Jus Monavie Pulse adalah satu dari produk yang popular dari Monavie. Monavie Pulse diperkayakan dengan plant sterols yang boleh membantu untuk mengurangkan kolestrol dan resveratrol. Pulse membekalkan anda dengan khasiat yang berkualiti untuk kesihatan anda.

Tahukah anda jantung adalah organ yang paling kuat dalam badan manusia. Jantung anda bekerja tanpa henti setiap saat. Kalau jantung anda rehat, anda mungkin terus berehat untuk selama-lamanya. Dan untuk pengetahuan anda, pembunuh nombor 1 dalam dunia bukanlah peperangan, tetapi penyakit jantung. Setiap minit, jantung manusia berdegup/pam darah ke seluruh badan lebih kurang 80 hingga 120 kali. Ini bermakna, jantung anda mengepam darah sebanyak 5,400 kali sejam dan 129,600 kali sehari.


Jika setahun, jumlah degupan jantung anda adalah 47,304,000 kali. Dan jika anda hidup selama 60 tahun, jantung anda bekerja sebanyak 2.8 BILION KALI!!! Jantung tak bagi warning sebelum kena serangan. Bila bagi warning, anda mungkin terbaring di hospital atau dalam kubur. Monavie Pulse boleh membantu jantung anda dengan mencairkan darah dan mengurangkan kolesterol. Dapatkan Monavie Pulse sekarang!!

Harga Jual : RM 145
Harga Ahli : RM 111

Mubin Abdurrahman (019-6464707,thegreatfortune@yahoo.com)


 Buah-buahan dalam jus Monavie Pulse

3 comments:

Muhammad said...

Thanks for the Monavie Pulse! dah start minum smalam. lepas minum badan terus rasa panas dan mula berpeluh. Memang terus beri efek lepas minum cup kecil Monavie Pulse nih!
Saya minum untuk kurangkan tekanan darah saya yang tinggi sekarang. InsyaAllah akan bagi review lagi lepas sebulan:)

Mubin said...

Thanks for your comment. We'll be waiting for your testimony soon!

amiemisliani said...

salam,nama saya amie newagent monavie ,izinkan saya copy sikit dari blog encik,saya doakan kita sama sama berjaya dalam bisnes ini dan agar tuhan mencucuri pahala yang berpanjangan dan limpahkan rezeki yang melimpah ruah.tq