Monavie dan Original

Sunday, March 21, 2010

Monavie Original adalah produk pertama dari Monavie. Dirumus khas dengan 19 jenis buah-buahan yang berkhasiat termasuk Super Fruit, Brazilian acai beri. Kandungan dalam Monavie Original termasuk; apricot, aronia, white grape, kiwi, blueberry, acerola, wolfberry, goji, prune, purple grape, passion fruit, cranberry, lychee, pomegranate, pear, banana, camu camu, dan bilberry.

Buah-buahan dalam Monavie Original

Sebelum Monavie mengeluarkan jus acai beri, ada beberapa syarikat lain telah pun mengeluarkan produk berasaskan acai beri. Kini Monavie adalah pengimport terbesar buah acai beri dari Brazil. Monavie telahpun menjual lebih 80 JUTA botol jus di seluruh dunia!!!

Jus Monavie Original berfungsi sebagai antioksidan dan melengkapkan keperluan nutrien dalam badan kita. Banyak dari buah-buahan dalam jus Monavie telah dikenalpasti oleh Saintis mengandungi khasiat yang hebat. Jus Monavie juga boleh membantu masalah kesihatan anda seisi keluarga, dan membantu mencegah penyakit. Jangan tunggu lagi, dapatkan jus anda sekarang juga!!!

Harga kos  : RM 102
Harga jugal : RM 135

" Anda tidak tahu bahawa anda penyakit jantung, hingga ianya hampir membunuh anda"

Mubin Abdurrahman (019-6464707,thegreatfortune@yahoo.com)

0 comments: