Harga jus Monavie

Friday, June 18, 2010

Berikut adalah harga bagi jus Monavie Original, Monavie Pulse dan Monavie Active:
( 1 kotak = 4 botol, 2 kotak = 8 botol, 3 kotak = 12 botol )

                                                                  Jus Monavie Original

1. HARGA AHLI:
   - RM 408 (1 kotak), RM 751 (2 kotak), RM 1,100 (3 kotak)
   - Harga di atas adalah termasuk penghantaran terus ke rumah
   - Sila rujuk jadual


                                                                       Jus Monavie Pulse

2. HARGA AHLI:
   - RM 445 (1 kotak), RM 790 (2 kotak), RM 1,169 (3 kotak)
   - Harga di atas adalah termasuk penghantaran terus ke rumah
   - Sila rujuk jadual


                                                                     Jus Monavie Active

3. HARGA AHLI:
   - RM 520 (1 kotak) @ RM 130 sebotol.
   - Harga jual = RM 150, Untung runcit = RM 20
   - Jus Monavie Active masih belum masuk ke pasaran Malaysia
   - Produk ini dibawa masuk dari Singapura
   - Harga diatas tidak termasuk penghantaran

Yuran keahlian adalah RM 60 jika belian pertama adalah 1 kotak. Yuran keahlian adalah percuma untuk belian 2 kotak dan 3 kotak. Jus Monavie Original memberikan anda khasiat antioksidan untuk badan anda, manakala Jus Monavie Pulse baik untuk kesihatan jantung anda dan masalah kolesterol. Jus Monavie Active pula untuk mereka yang mengalami masalah sendi dan saraf. Secara umumnya, kesemua jus Monavie bermanfaat untuk menjaga kesihatan anda seisi keluarga.

Pakar mengatakan kita perlu mengambil 5 jenis buah-buahan setiap hari untuk kekal sihat. Jus Monavie adalah gabungan super fruit acai beri dari hutan amazon dan 18 buah-buahan terpilih dari seluruh dunia. Jagalah kesihatan anda, minumlah jus Monavie hari ini!!! Anda rasa anda sihat? Think again!

Mubin Abdurrahman (019-6464707,thegreatfortune@yahoo.com)

2 comments:

amiemisliani said...

salam ,saya amie..new agent monavie.izinkan saya copy sikit blog awak pada keratan harga monavie...saya doakan kejayaan awak dan agar tuhan limpahkan rezeki dan pahala yang berpanjangan

Monavie Junior said...

salam saya juga masih baru dlm monavie. izinkan saya utk copy paste ye. harga monavie bagi saya dah cukup berbaloi dgn khasiat yg diberi. sila baca ttg khasiat monavie utk jantung di blog saya ye.