Monavie and Malaysia Grand Launch

Sunday, May 2, 2010

Tanggal 17 April 2010 yang lepas adalah hari yang bersejarah untuk Malaysia dan Monavie kerana dengan rasminya Monavie telah bertapak di pasaran Malaysia. Malaysia adalah negara yang bertuah, kerana Ofis Monavie Malaysia bertaraf 5 bintang walaupun Monavie baru masuk. Di Jepun, selepas 3 tahun di pasaran, barulah Monavie buka ofis secara rasmi, manakala di Singapura walaupun telah 4 tahun di pasaran, masih lagi belum ada ofis. Mereka beli secara online dan Monavie akan terus hantar produk ke rumah.

Walaupun Monavie baru dilancarkan di Malaysia, tetapi bisnes Monavie di Malaysia telah bermula sejak lebih 3 tahun yang lepas melalui Singapura. Banyak pengorbanan telah dilakukan oleh leader2 untuk membawa Monavie masuk ke Malaysia. Beratus-ratus orang berpangkat Bronze telah naik ke pentas dan diberi penghargaan oleh Pengasas Monavie sendiri Dallin Larsen diikuti oleh Silver, Gold dan Ruby. Kemudian diikuti pula oleh beberapa pengedar berpangkat Emerald, 2 orang berpangkat Diamond, 2 orang Blue Diamond dan seorang Hawaiian Blue Diamond. Purata income Blue Diamond adalah RM 104,000 SEBULAN.

Lebih 3,000 orang hadir di Sunway Convention Center, termasuklah pengedar2 dari Australia, Singapura, Indonesia, Hong Kong, dan lain-lain negara, termasuk juga leader2 Black Diamond dari USA. Upline saya dari US iaitu Onyx Coale (Royal Black Diamond) dan Steve dan Gina Merrit (Crowne Black Diamond) turut hadir dan memberikan tip2 untuk membina bisnes Monavie. Monavie Malaysia telah dirasmikan oleh CEO Dallin Larsen sendiri dan Deputy Secretary of General Domestic Trade Y.B. Dato' Daud bin Tahir, melalui pukulan gong beberapa kali. Welcome to Malaysia, Monavie!

                                             Our VIPs during the Monavie Malaysia Grand Launch


                                                    Pukulan gong perasmian Monavie Malaysia

                                               Onyx Coale (kiri belakang) dan Steve Merrit (speaking)

                                                                          Ruby Executive

                                                                       Emerald Executive

                                              Our Group Leader, Shah Khan, Blue Diamond Executive

                                             Jus Monavie Original dan Jus Monavie Pulse percuma!

                                                          Jus Monavie, lazat dan berkhasiat...

Dallin Larsen mempengerusikan sendiri majlis perasmian Monavie Malaysia dan memberikan ucapannya yang penuh dengan harapan dan harapan lagi, kisah hidupnya dan Monavie, for me, really a very good speaker. Next time ok, for Dallin Larsen and Monavie story. Very exciting one.


Mubin Abdurrahman (019-6464707,thegreatfortune@yahoo.com)

0 comments: