Rich & Lifestyle

Sunday, October 10, 2010

Terdapat 7 jenis BONUS dalam pelan pemasaran Monavie iaitu:
1. Untung Runcit
2. First Order Bonus
3. Star Maker Bonus 
4. Team Commission Bonus
5. Executive Check Match
6. Multiple Business Center
7. Leadership Pool

Bila anda register sebagai pengedar Monavie, pada tahap permulaan anda akan mengejar BONUS 1, 2 dan 3. Bonus2 ini adalah bonus "DUIT POKET" anda untuk memulakan bisnes Monavie. Bonus2 ini tidak menjadikan anda kaya, dan bonus ini kebanyakannya adalah bergantung kepada usaha anda sendiri.

Bila group anda semakin besar, dan terdapat beberapa downline anda yang aktif dan mereka mengejar BONUS 1, 2 dan 3, pada tahap ini anda mula menjana pendapatan pasif dari network anda dari BONUS 4 dan 5. Pada tahap ini, income anda boleh mencecah 5 angka dan lebih, bergantung kepada sebesar mana group anda. Jika terdapat 400 orang yang aktif dalam group anda income anda lebih kurang RM 18,000 SEBULAN, jika 4,000 orang, income anda lebih kurang RM 180,000 SEBULAN. Pada masa ini anda berpeluang menjadi Jutawan Monavie.

Jika anda mendapat pangkat Black Diamond dan ke atas, anda layak untuk kesemua 7 BONUS di atas dan income anda tidak ada limit pada tahap ini. Pada masa ini anda boleh mempunyai LIFESTYLE yang anda impikan. Banglo 4 juta? Lamborghini? Percutian Mewah? Charity?...

Mubin Abdurrahman (019-6464707,thegreatfortune@yahoo.com)

0 comments: