Black Diamond Executives

Wednesday, January 19, 2011

Tahniah kepada Shah Khan kerana berjaya mencapai pangkat Black Diamond Executives dalam Monavie. Shah Khan berjaya mencapai pangkat tersebut setelah 2 tahun lebih bekerja keras dalam bisnes Monavie. Shah kata, " Jangan ucap tahniah kepada saya, kerana saya belum lagi berjaya. Saya akan berjaya bila anda semua berjaya, pada masa itu, anda boleh ucap tahniah kepada saya. Saya berterima kasih kepada anda semua kerana hasil pengorbanan dan kerja kuat kita bersama, baru saya berjaya mencapai anugerah ini."

Shah Khan berjaya mencapai 4 lagi anugerah tambahan iaitu:
1. The first Black Diamond Executives in Malaysia
2. The first Black Diamond Executives in South East Asia
3. The first Muslim Black Diamond Executives in the world
4. The first Black Diamond Executives in 2011

Bila anda mencapai pangkat Black Diamond Executives dalam bisnes Monavie, anda akan dapat:
1. Kereta mewah Mercedes SL550 dari Monavie PERCUMA!
2. Video Dokumentari mengenai kejayaan ANDA.
3. Trip pelancongan PERCUMA
4. Wang hadiah berjumlah RM 256,000.
5. Bisnes Center ketiga dan keempat.

Average income untuk Black Diamond Executives adalah RM 400,000 SEBULAN. Monavie akan memasuki ulang tahun pertamanya di Malaysia pada 17 April 2011. Ulang tahun Monavie akan diadakan pada 30 April 2011 di Stadium Putra Bukit Jalil. 5,000 tiket panas akan dijual untuk kehadiran 10,000 peserta. Satu tiket berharga RM 160, untuk ahli Monavie dan seorang prospek. Acara akan bermula pada 2 petang hingga ke malam. Satu tiket akan mendapat 1 botol jus Monavie percuma untuk dibawa balik.

Minumlah jus Monavie untuk kesihatan anda seisi keluarga. Untuk mendapat khasiat penuh dari jus Monavie, cara minum yang betul adalah penting. Air masak perlu diminum dengan lebih kerap, dan jus Monavie sebaiknya disimpan dalam peti sejuk setelah dibuka. Saksikan kehebatan syarikat Monavie dalam video di bawah.



Training Race to Ruby diadakan pada setiap hari Ahad di Pejabat Shah Khan di Taman Melawati, manakala business preview diadakan pada setiap hari Selasa di K Klub Taman Melawati. Untuk info lanjut boleh hubungi saya di 019-6464707. Pengedar jus Monavie dari Sabah dan Sarawak amat dialu-alukan kerana permintaan adalah tinggi. Monavie akan memasuki Brunei dalam masa terdekat.

Mubin Abdurrahman (019-6464707,thegreatfortune@yahoo.com)

0 comments: