Monavie dan Ofis Bangsar

Sunday, April 25, 2010

Ofis Monavie Malaysia terletak di Level 1, Lobby 2, Bangunan UOA, Bangsar. Jika anda naik LRT dan turun di stesyen Bangsar, anda akan terus nampak Ofis Monavie. Dengan beberapa langkah anda akan sampai ke dalam Ofis Monavie yang serba indah, anggun dan direka secara profesional. Monavie sewa ofis ni tak mahal, RM 60,000 sahaja sebulan. Ada kounter untuk register ahli baru, beli produk atau sebarang pertanyaan. Ofis Monavie Malaysia telah beroperasi sejak 1 Mac 2010 yang lepas dan telah dirasmikan pada 16 April 2010 oleh CEO Monavie, Dallin Larsen.

               Ribbon cutting untuk ofis Monavie Malaysia Bangsar oleh Paul Lim, Dallin Larsen dan David McManus

                                               Tetamu khas semasa pembukaan Ofis Monavie Malaysia di UOA, Bangsar

Terdapat 3 bilik seminar untuk business preview Monavie iaitu, Bilik Original yang boleh memuatkan 150 orang, Bilik Pulse (80 orang), dan Bilik Active (40 orang). Jus Monavie juga boleh diminum dari jus bar dengan harga RM2.00 untuk satu gelas. Semua bayaran yang diterima dari jus bar akan didermakan untuk MORE project di Brazil.

   


More pictures:

       
                                           Our leader Mr Shah Khan and wife with Monavie Corporates

                                                 Bekas roomate di UIA, Ruby Executive and Me!

                                                         Ofis Monavie Malaysia, UOA, Bangsar

Business Preview Monavie pada diadakan setiap hari Isnin di Ofis Monavie Malaysia Bangsar pada jam 8.30 malam. Sayangilah jantung anda, minumlah jus Monavie Pulse setiap hari!!

Mubin Abdurrahman (019-6464707,thegreatfortune@yahoo.com)

0 comments: